{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lås ?? Kæde eller skivelås eller rottweiler
  • #4   18. nov 2014 Indendørs, aflåst, hund, alarm med bevægelsessensor og et alubat ved siden af sengen. Sådan vælger jeg at tro, at jeg kan beholde mine ting i fred.

    Alarm, GPS, kæder, og den slags er der desværre for mange tilfælde af, hvor tyvene er ligeglade. For mig handler det om så besværlig adgang som muligt.


  • #5   18. nov 2014 bruger en boss skive lås, med alarm , + en kæde lås så man ikke kan dreje styret.. mvh hc.. ps når den holder hjemme, er der jagtkamera, der er skjult det kan udbygges så, det kan sende en sms..

  • #6   18. nov 2014 Sætter strøm til hele cyklen, så når de røg den blir' de grillet til døds

  • #7   18. nov 2014 I hvert fald i mine tanker..

  • #8   18. nov 2014 bor på landet... kender alle... har ladet den stå med nøgle i, i en uge på offentlig p-plads da jeg glemte at tage nøglen ud... Vi elsker hinanden herude i vores lille samfund og er hurtige til nabohjælp. derudover er der skivebremselås m. alarm (abus) smiley

  • #9   18. nov 2014 Hjemme = Kæde omkring pælen der holder svalegangen + skivebremselås M alarm + alarm på dyret også 32kg "rednose" slædehund

    I byen Kæde + alarm+ skivebremse med alarm

    Bedste hjemme er vel en stor køter ..Min har stoppet tyve før



  • #10   18. nov 2014 oh hvor er jeg dum... har også hende her.. et styk 2,5 kg hun kanin, kredser voldsomt hvis man glemmer mad tid præcis 20:33, 2 gulerødder 1 hjertesalat blad og hø m. kaninpiller! Så kan tyvene sq bare komme!!!

    profilbillede
  • #11   18. nov 2014 Rottweileren er et godt bud.
    Jeg har 3x50kg vovhund, som en evt tyv ville skulle forbi, når jeg ikke er hjemme.
    Og selvom de nok er fredelige, er de skræmmende og larmende når der kommer fremmede.


  • #12   18. nov 2014 Du bestemmer selv hvor tæt du vil på ... Den sidste han fik fat i måtte syes med 18 sting.... i den ene røvballe



    profilbillede
  • #13   18. nov 2014 bare husk jeres hunde skal aflives når de bider tyven... kh. postbudet der er FUCKING træt af at være nervøs hver gang han skal ind med pakker..

  • #14   18. nov 2014 Nej Elias hvis en hund bider en tyv skal den ikke aflives. Det er en myte

  • #15   18. nov 2014 skivelås med hyler har været ganskee fantastisk - også i Middelhavsområdet!!!!

  • #16   18. nov 2014 Elias .. Det tager du så HELT fejl af ... Såfremt der er skiltet med vagthund/hunden bider og der er hegnet forsvarligt ind så må hunden gerne hakke tænderne i tyven .. Dog ikke få ham men gerne holde fast

    Den har jeg skam vendt med en betjent da min Bugsy snuppede en tyv

    Noget andet er hvis hunden er direkte agrassiv

    Mht. postbudet .. Når hunden mærker du er nervøs så snupper den dig .. Er du kold så sker der højst sandsynligt ikk en skid ..

    Mvh Tideligere avisdreng og weekend postbud


  • #17   18. nov 2014 Nu skal der ikke gå hundelovsdebat i McG, men der er i bemærkningerne til hundeloven specifikt skrevet at skambid af en indbrudstyv ikke er omfattet af skambidsparagraffen, som kræver at hunde skal aflives.

  • #18   18. nov 2014 Paul Erik A: Med al respekt din strisser fortæller dig noget ævl. Det kan aldrigvære et tilfældigt postbuds ansvar om han er rolig eller ej ved nærvær af en fremmede ryffer!

  • #19   18. nov 2014 Noget i retning af den her:
    https://www.youtube.com/watch?v=7U4ZYOBzEEs
    smiley


  • #20   18. nov 2014 Knud (Ølstykke) J Hvordan FAEN får du postbudet med ind i det med politiet ??????????????

  • #21   18. nov 2014 Jeg har bare købt en mc der er tilpas undermotoriseret og vildt uinteressant for enhver tyv at stjæle. Smider jeg lortet i nærmeste storby, plejer jeg at smide den mellem 2 Harleyer. Sjovt nok står min mc altid tilbage, når bagdørene lukker og varevognen er på vej østpå med sin dyrebare last. smiley

  • #22   18. nov 2014 Et tip til folket... Kæder mindre end 18-19 mm i tykkelse er spild af penge. En 1,5-2 m boltsaks og kæden klippes over på 5-20 sekunder ved hjælp af vægtestangprincippet. Og så er det uanset om der står ABUS eller whatever på kæden... Så derfor køb dem der er 18-19 mm da det er fysisk umuligt at klippe dem med en saks.. Så skal der EL værktøj til.. og 90% af tyvene har kun saksen og andet håndværktøj med. Og kæden skal igennem stellet på cyklen og ikke bare rundt om et hjul. Hvordan får jeg så en kæde af den tykkelse igennem tænker du så? Jo, der findes diverse adaptere til netop det formål.

  • #23   18. nov 2014 Paul Erik A:

    Elias' og din egen kommentar!


  • #24   19. nov 2014 Knud.... Så burde du kanske pudse dine briller og læse igen ... står intet om postbudet i delen om politi .... Kommer bagefter hvor jeg forsøger at forklare manden hvorfor han oplever at hunde ikke kan lide ham

    Men det er jo ikke første gang man ser dig blande ting sammen her på MCG


  • #25   19. nov 2014 I min opgang er der kun 1 anden der bruger cykelrummet, så der holder jeg stald til jernheste.

    Der er et rør med varmt vand som jeg låser en dyr knallert og en artefakt knallert til med en wire, og så en skivelås med alarm på den yderste.
    To scootere låst sammen gennem baghjulet med 1,5m kæde ca 12mm tykkelse

    Og skivelås med alarm på begge to.


    Har den skivelås med alarm til 200 kr fra thansen på alle 3, og overvejer at købe en til nr 4 også.


    Men tænker også de må have en svaghed, udover at man kan få dem op med den rigtige str tusch..?

    Den svaghed er selvf ikke så svag endda, når det er et kælderrum med masser af ører i nærheden der kan høre larmen når man går igang med tuschhætten..


    Men alle kælderrummene har været brudt op, så jeg har en gammel kædelås med knækket nøgle i liggende til hvis jeg en dag hører hyleriet fra cykelrummet smiley


  • #26   19. nov 2014 Paul Erik A:

    Før du sviner flere til så forklar mig lige #13 og #16. Det er muligt jeg blander sager, man så er jeg ikke den første


  • #27   19. nov 2014 har to skivebremse låse foran med alarm og en kæde på forhjulet bagpå har jeg en skivebremse lås og en kæde til smiley

  • #30   19. nov 2014 # 8 .
    ville ønske du havde ret med hensyn til at man kan have sine ting i fred, også på landet,
    men
    der er inden for 100 meter fra hvor du omtaler, blevet stjålet motorcykel.


    desværre.

    mvh


  • mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #31   19. nov 2014 Hmm Knud må sku nok give Paul Erik ret, du har mixet nogle ting sammen i denne tråd, når jeg læser det med postmand per så kan jeg ikke lige se policen omtalt smiley

  • #34   19. nov 2014 Mogens N:


    Det kan jeg altså ikke se, men hvor vigtigt er det? Det er jo mig der modtager, og jeg har da en bred ryg.....


  • mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #35   19. nov 2014 jamen så er alt jo fint Knud, men helt rigtigt det er vel ikke så vigtigt, og ja du har en bred ryg, man skulle næsten tro du var jyde smiley

  • #36   19. nov 2014 Jeg er sgu jyde, jeg er bare udvandret........i tide:-)

  • mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #37   19. nov 2014 Hmm er desertør javel så ser man det ja det burde man have gættet for længe siden for der kommer en del guldkorn fra din side af smiley

  • #38   19. nov 2014 Jeg synes nu lige ret skal være ret. #16 består af 6 afsnit, hvor afsnit 1 og afsnit 5 hænger meget tæt sammen. Det vi også være den almindelige opfattelse af det danske sprog, at alle afsnit relaterer - til hinanden - når de står i samme indlæg. At hævde, at de ikke har noget med hinanden at gøre -og noget med #13 at gøre- er en mildest talt kreativ udlægning:-)

    Sorry..... smiley


  • mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #39   19. nov 2014 Der bliver i nok ikke helt enig knud vi er helt enig i at der i indlæget bliver nævnt noget om jens betjent men jeg læser ikke at det har sammenhæng med posrbudet hvorvidt #13 og#16 hænger sammen vil jeg ikke blande mig i.
    Nu skriver du at # 16 består af afsnit, måske jeg skal have lidt skole penge tilbage for jeg kan højest få det til 5 smiley

    Nå hul i det kan du nu have en fortsat god aften Knud :_)

    1.Elias .. Det tager du så HELT fejl af ... Såfremt der er skiltet med vagthund/hunden bider og der er hegnet forsvarligt ind så må hunden gerne hakke tænderne i tyven .. Dog ikke få ham men gerne holde fast

    2.Den har jeg skam vendt med en betjent da min Bugsy snuppede en tyv

    3.Noget andet er hvis hunden er direkte agrassiv

    4.Mht. postbudet .. Når hunden mærker du er nervøs så snupper den dig .. Er du kold så sker der højst sandsynligt ikk en skid ..

    5.Mvh Tideligere avisdreng og weekend postbud

    Nå hul i det kan du nu have en fortsat god aften Knud smiley


  • #40   20. nov 2014 Sorry - der er 5 afsnit, og det er efter min opfattelse afsnit 1 og 4, der hænger sammen med #13

  • #41   5. jan 2015 Jeg har 3 hunde en bulldog og 2 stk bullmastiff af 70 kg stk tror ik lige der nogen der kommer ind, og ellers ligger mit bat ved siden af sengen smiley hunde er den beste sikring med indbrud , ingen tvivl der ....

  • #42   5. jan 2015 vi har haft nok snak om dumme hunde! Jeg har en .44 magnum den tager alle hundende og derefter kommer jeg ind til jer når i sover og voldtager jer!! no questions asked :X

  • #43   6. jan 2015 Elias G du er en af dem der virkelig skulle ha med et bat med den dumme bemærkning .....

  • #44   6. jan 2015 Jeg har en "kedelig" motorcykel, så den er der forhåbentlig ikke nogen der gider stjæle.
    Den plejer dog altid at stå med en Boss skivelås med alarm, hvis nogen virkelig vil have den har jeg ikke mulighed for at forhindre det hvor jeg bor, men jeg kan da prøve at skræmme de tyve væk der bare synes det kunne være sjovt at køre en tur og smide den i grøften bagefter.

    Aldi har en GPS tracker til salg til 500kr, nogen der ved om den er noget værd? (jeg kan ikke lige gennemskue om den er til salg nu eller kommer i nær fremtid)
    (link fjernet)
    Det virker til at den har rigtig GPS måling i modsætning til at finde sin position via telefonmaster som nogen af de billige ellers har...
    http://www.supra-electronics.com/produktinfo/dk/Maginon-GPS1/#highlights


  • #45   6. jan 2015 Folk med kedelige motorcykler bliver altså også offre for kriminalitet. Folk stjæler 45-knallerter så hvorfor skulle de ikke ville stjæle din "kedelige" MC ?

  • #46   6. jan 2015 Fordi den er så kedelig at det er sjovere at gå smiley

    Der skal nok være en eller anden som ville finde den interessant, men de folk som laver organiseret kriminalitet og bevidst stjæler motorcykler for at sende dem til tyvekostland tvivler jeg på kan tjene nok på min mc til at de normalt ville gide tage den.
    De andre lømler som "falder" over en mc/scooter og stjæler den bor ikke i mit område, og jeg tror også at en bremseskivelås med alarm ville skræmme 99% af dem væk, da de sikkert kan finde en som er lettere at stjæle et andet sted.

    Den sidste brøkdel af uærlige mennesker som kunne finde på at stjæle min motorcykel må jeg leve med...


  • #47   6. jan 2015 smiley

    profilbillede
  • #48   6. jan 2015 BRING THE BAT RONNI BRING IT!!! smiley Følsomme knægt, typisk en fra helsinge at true med bat.. smiley kom til græsted og få en øl kan du smiley

  • #49   6. jan 2015 Undskyld men jeg synes sgu I er noget paranoide eller også er jeg smadderheldig sammen med jeg er naiv! Jeg har stillet min VFR om natten i de store middelhavsbyer, og adskellige store Danske og Svenske byer blot med en skivebremselås med hyler!!. Den er endda begyndt at hyle om natten ved Cannes i Sydfrankrig, ved side af stod et par drenge, der var der for at hente en scooter ved siden af og åberbart havde skubbet til den- please don't shoot us!!! Sagde de!!!

  • #51   6. jan 2015 hmm.
    ligger esp, nu i Græsted. ?


    men tal nu ordelig til hinanden, det er jo de lorte tyve svin, som vi alle er enig om, at vi ikke kan lide .

    mvh


    ps.
    og jo man skal også passe på ude på landet ( desværre ) som jeg bla har skrevet i # 30 .

    mvh


  • #52   6. jan 2015 Elias så gi dog den øl , jeg er altid frisk på en kold smiley , og enig med jer andre , vi alle skal holde den gode tone ...
    Kunne sku være hyggeligt man kunne lave en hyggelig mc tur , glæder mig til sæsonen starter igen


  • #53   6. jan 2015 Mc,samt Patter og Øl .

    jeg er på .


    smiley smiley
    mvh


  • #54   6. jan 2015 Ja lige præcis Busa C

Kommentér på:
Lås ?? Kæde eller skivelås eller rottweiler

Annonce